1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Na naszej stronie online, chcemy w przyszłości również wprowadzić sprzedaż telefoniczną.
2. Czy rejestracja jest niezbędna do złożenia zamówienia?
Nie, można robić zakupy bez rejstracji.
3. Czy widoczna będzie historia moich zamówień?
Jeżeli zarejstrujesz konto i następnie się na nie zalogujesz- tak
4. Czy produkty dodane do koszyka po wylogowaniu znikają?
Nie, pod warunkiem że byłeś zalogowany na swój profil.
5. Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie żeby umówić najdogodniejszy termin i godzinę dostawy.
6. Czy są ograniczenia co do ilości zamawianych artykułów?
Nie, wszystko zależy od dostępności stanów magazynowych, artykuły promocyjne mogą mieć też ograniczenia na jedną transakcję.
7. Co się stanie z zamówieniem jeżeli nie będzie mnie pod wskazanym adresem, a kurier będzie pod drzwiami?
Zamówienie wróci do naszej siedziby, możesz zamówić dostawę ponownie jednak będziesz musiał za nią zapłacić, możesz również przyjechać i odebrać zamówienie osobiście.
8. Jak długo mogę czekać na swoje zamówienie?
Oczywiście postaramy się, aby Twoje zakupy dotarły do Ciebie jak najszybciej. Termin dostawy może się różnić w zależności od tego w jakiej strefie się znajdujesz. Wszystkie szczegóły dostawy znajdziesz w zakładce "Czas i koszty dostawy"
9. Nie mam potwierdzenia złożenia zamówienia, co teraz? Czy zamówienie zostanie zrealizowane?
Najlepiej zadzwoń do Nas tel.:502304894
10. Jak najszybciej możesz wyszukać potrzebny Ci produkt?
Poprzez wyszukiwarkę „szukaj w sklepie”, wystarczy zacząć wpisywać nazwę szukanego produktu.
11. Czy jest możliwość wystawienia faktury?
Tak,należy o tym poinformować w uwagach oraz podać dane do faktury.
12. W jaki sposób realizujecie zamówienia?
Posiadamy własną flotę pojazdów typu chłodnia.